Kategorie

  • Brak kategorii

czasami

wczoraj, raz na jakiś czas się zdarza:
Carneramiel (17-03-2006 16:01)

http://fakty.interia.pl/news?inf=728974
Carneramiel (17-03-2006 16:01)
najlepse sa odpowiedzi matki
Ceri (17-03-2006 16:03)
chore
Ceri (17-03-2006 16:04)
ciekawe kiedy zaskarżą majewskiego
Carneramiel (17-03-2006 16:04)
no powiedz jak mozna nie wiedziec kim jest madzia
Carneramiel (17-03-2006 16:04)
;]
Carneramiel (17-03-2006 16:04)
co ta szczuka sobie mysli
Ceri (17-03-2006 16:04)
no
Carneramiel (17-03-2006 16:04)
mogla wziasc spis ludnosci i sprawdzic
Ceri (17-03-2006 16:04)
przecież każdy słucha madzi codziennie
Carneramiel (17-03-2006 16:05)
ja to sobie nawet nagrywam
Carneramiel (17-03-2006 16:05)
i slucham w nocy
Carneramiel (17-03-2006 16:05)
i mam nawet karte klubowa czy co tam to jest
Ceri (17-03-2006 16:06)
no ba

***

poza tym wszystko po staremu. wiosna idzie tak, że nikt tego nie zauważa – to jest bezsens, bezsens.

15c komentarze/y do czasami

  • Carneramiel

    ej nie dalas fragmentu o plakacie z madzia ktory wisi na twojej scianie:)

  • Ceri

    bo nie chciałam żeby mi ktoś zarzucił to samo co zarzucono pani szczuce ;)

  • potti

    wiosny także nie czuję ;>

  • Carneramiel

    ty nie dobra dziewczynko:)a mi to moga zarzucac?jak karza mi cos placic to dajesz polowe:p

  • juriusz

    jak ja bym napisał co sądzę o całej sprawie i kółkach różańcowych radia Rydzyka to do końca życia gułag, walonki i bałanda

  • rsc

    TE JURIUSZ
    Wiekszosc z tych ludzi ktorych ty nazywasz czlonkami kolka rozancowego przaezylo prawdziwy gulag i walonki zgotowany im przez dziadkow i ojcow tych wszystkich cwaniaczkow ktorzy teraz tylko zacieraja rece jak czytaja co ty wypisujesz oglupiony przez ich wielooletnia propagande.
    A wy dziewczynki wbijcie sobie do glowek,ze walka z symbolami jest bardzo wazna dla przetrwania prawdziwych wartosci,wiec jezeli ktos systematychnie,planowo atakuje swietosci narodowe jakimi dla wiekszosci Polakow jest katolicyzm to trzeba sie temu stanowczo przeciwstawiac ,nawet jezeli nie jest sie wierzacym-ja nie jestem-,bo moze przyjsc taki dzien ,ze bedziecie mogly czytac te swoje filozoficzne ksiazki tylko w obcym jezyku.
    Jak na razie to wszystko zmierza do tego ,aby w Polsce stworzyc system dwu partyjny na wzor USA ,gdzie zwykli ludzie nie maja nic do powiedzenia a partie tylko udaja ze ze soba walcza.

  • Ceri

    człowieku, odpuść sobie.

  • Carneramiel

    rsc, tak na marginesie to ile ty masz lat bo bardzo mnie to interesuje?

  • Kookey

    Ja natomiast koresponduję z Madzią listownie.Tematyka listów trochę monotonna,ale nie szkodzi*-*.

  • rsc

    Carneramiel 21 ,a ty ?

  • Carneramiel

    rsc jesli masz 21 lat to powinienes zajmowac sie bardziej rozsadnymi rzeczami niz czytanie bloga nastolatki.na przyklad powinienes sie uczyc zeby umiec tez z innej perspektywy patrzec na swiat.a jesli sie nie uczysz no to coz … do pracy chlopie!, zarabiaj na siebie i nie marnuj czasu energii i pieniedzy na czytanie a tym bardziej komentowanie blogow.

  • rsc

    Carneramiel nawet nie zdajesz sobie sprawy jak szybko te dwa lata praeleca i Ty tez bedziesz miala 21.Jezeli uwazasz iz czytanie bloga twojej kolezanki to malo rozsadne zajecie,no coz pogratulowac przyjazni.
    Co do tej nauki to chyba tobie nie pomaga,bo jak widac masz bardzo waskie choryzonty,no ale ja tam sie o to nie obrazam,bo jak bym mieszkal cale zycie w Nowym Dworze to pewnie bylo by ze mna jeszcze gorzej.
    Co do tej perpektywy patrzenia na swiat to staram sie postepowac zgodnie z twoja rada ,ale ucze sie nie w szkole tylko podrozujac od kilku lat po swiecie i dla tego mam troche inne spojzenie na to nasze bagienko.
    Do zarabiania na siebie tez mnie nie musisz namawiac bo robie to od 15 ego roku zycia.
    Nie rozumie tez za bardzo dlaczego twoim zdaniem czytajac blog bliskiej Ci osoby marnuje czas ,energie,a tym bardziej pieniadze?
    Wydawalo by sie ,ze ktos pisze blog po to zeby jak najwiecej ludzi wiedzialo o jego zyciu ,pragnieniach,rozterkach i pisalo do niego,przeciez jezeli twoja kolezanka nie zyczy sobie aby inni to czytali i komentowali to moze zrobic to dostepne tylko dla wybranych na chaslo i wtedy nikt nie bedzie juz Cie denerwowal swoimi komentarzami,a Ona bedzie mogla wysluchac zawsze twoich jedynie slusznych opini,pewnie i tak juz zreszta slucha ich codziennie przez telefon i w szkolce.

  • Ceri

    po pierwsze, ja podzielam opinię Carneramiel i sama uważam, że czytanie mojego bloga to średnio fascynujące i kształcące zajęcie i jest o wiele więcej mądrych rzeczy do robienia w tym samym czasie;
    po drugie, jakbyś umiał czytać ze zrozumieniem, to byś wiedział, że nikt z nas nie mieszka W Nowym Dworze, a NA Nowym Dworze – a Nowy Dwór to osiedle we Wrocławiu;
    po trzecie, mówisz o nauce, która nie pomaga – w takim razie nie mogę już dłużej milczeć na temat twojej ortografii, która mocno kuleje – jeżeli jesteś dysortografem, to pomaga pisanie w wordzie, który poprawia błędy;
    po czwarte, też byłam na świecie i dlatego mam takie a nie inne spojrzenie na ‚nasze bagienko’;
    po piąte, nie rozumiem Twoich intencji – nie zgadzasz się z moimi poglądami, to dlaczego je namiętnie czytujesz ? jest naprawdę dużo innych blogów, które z pewnością są ciekawsze i bardziej odpowiadałyby twojemu światopoglądowi. poza tym jeżeli już chcesz to czytać, to nie musisz się ciągle uparcie dzielić SWOIM spojrzeniem na świat z innymi – ja naprawdę nie mam ochoty go poznawać w taki natrętny sposób, bo dzielisz się nim w miejscu do tego nie przeznaczonym, wprowadzasz tylko zamieszanie i piszesz elaboraty, których czytanie nie przynosi żadnej przyjemności. jeżeli masz jakąś potrzebę uzewnętrzniania się, to czemu nie założysz własnego bloga ? i czy naprawdę nie potrafisz przemilczeć żadnych swoich uwag ? przecież można sobie egzystować spokojnie bez zbędnych sprzeczek na naprawdę mało istotne tematy [polityka czy ideologia], bo poglądów, generalnie, nie da się zmienić pod wpływem czyichś wypowiedzi.

  • rsc

    Ojjej jej, dziewczynki,ile w was zlosci i nienawisci.
    Ceri -ja dobrze wiem gdzie Ty mieszkasz,uczysz sie pewnie w tym szkolnym kombinacie na Zemskiej,z basene na ktory wstep kosztuje 9 zl,albo juz i wiecej.
    Mieszkac to mozna na Saskiej Kepie albo na Powislu,a ja specjalnie pisze „w Nowym Dworze”,bo to nie jest dla mnie dzielnica tylko jakis oboz ,albo wiezienie.
    Jak nie ma sie do czego przyczepic to czepiamy sie ortografi prawda?
    Jakie to ma znaczenie jezeli napisze cos przez z zamiast rz to jedna litera mniej wiec zyskuje na czasie,bo przeciez jak sama piszesz nie powinienem go tracic na czytanie twojego bloga,a tym bardziej na pisanie uwag do niego.
    Wlasnie z braku tego czasu pozwole sobie tylko wspomniec ,ze nie jest moim zamiarem zmieniac Twoich pogladow,bo w wieku 18tu lat takowych sie jeszcze nie posiada.

  • Ceri

    po prostu brak mi słów na ciebie…

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>