Kategorie

  • Brak kategorii

hehe

może nie powinnam wspominać o tym, że dzisiaj śniło mi się jedzenie [i pare innych głupot...]. wczoraj w tv oglądałam joe black’a [spać mi się chciało strrrasznie, chociaż film bardzo fajny], dzisiaj obudziłam się i boli mnie głowa… fajnie. jutro do szkoły. podobno w polsce mają ogłosić epidemie grypy – huraaa, może zamkną szkołę ?!

wybrałabym się na sklepowy maraton, ale nie mam za co. w zasadzie to chciałabym odwiedzić tylko cubusa, h&m i terranovę. pech chce, że te sklepy wszystkie naraz są zgromadzone w 1)okolicy rynku 2)na bielanach. daleko. nie żebym zamierzała tam iść pieszo, ale mimo wszystko daleko. z resztą nie chce mi się chodzić po sklepach samotnie.

ostatnio WSZĘDZIE jest daleko. minęły piękne czasy kiedy od arkad poprzez pedet do rynku a później do galerii domynykańskiej żeby wrócić na świebodzki na autobus.

2c komentarze/y do hehe

  • potti

    ja bardzo niechwalebnego czynu się ostatnio dopuściłam, a mianowicie oglądałam tvn style i feszyn tiwi przez około 4h łącznie (wieczór manipulacji), w związku z czym mój zakupoholizm sięgnął zenitu. ja jednak zdana jestem na łaskę czy raczej nie łaskę tej tak zwanej mojej matki, która musiałaby mnie dofinansować (a przez ‚paris paris’ w tvn wnioskuję, że potrzebowałabym conajmniej 1000 euro czy tam czegoś).
    i ja niby jestem rozkapryszona i rozpieszczona?? ja ostatnio kupiłam sobie bluzke w październiku i na tym koniec :/.
    zmuszę moją matkę do obejrzenia american pie po prostu.

  • Ceri

    ja ostatnio kupiłam sobie buty w listopadzie chyba [buty na zime oczywiście]. na tym był koniec moich zakupów ;). też nie mam kasy, ale to nie znaczy, że mam nie chodzić po sklepach ;P

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>