Kategorie

  • Brak kategorii

o najn

przed chwilą dowiedziałam się [z opisu 'koleżanki' z klasy] kto wybiera się na eurowizję. o rety. cygańske dyskopolo. ivan&delfin. podajcie mi coś na uspokojenie – SZYBKO.

siostro, już nie trzeba. pacjentka wyskoczyła przez okno.

hehe

może nie powinnam wspominać o tym, że dzisiaj śniło mi się jedzenie [i pare innych głupot...]. wczoraj w tv oglądałam joe black’a [spać mi się chciało strrrasznie, chociaż film bardzo fajny], dzisiaj obudziłam się i boli mnie głowa… fajnie. jutro do szkoły. podobno w polsce mają ogłosić epidemie grypy – huraaa, może zamkną szkołę ?!

[...]

nie pytajcie :/

zgadnijcie, co to ;).

sen numer jeden: dziewczyny z mojej klasy robiły konkurs, która ma fajniejszy biust. OKROPNE.

sen numer dwa: w karkonoskim parku narodowym grasował psychopatyczy morderca który masakrował ciała swych ofiar i ustawiał je na jakiejś polance. i ja te ciała znalazłam :/.

sen numer trzy: miałam sobie ze dwadzieścia parę lat i [...]

znowu

nie chce mi sie opisywać dni, które upływają raczej nudnie [Carneramiel chora więc wpada czasami na sprawdziany, Zagrycha a.k.a Kielona jest zboczona jak zwykle i marudzi, że jej wszyscy robią zdjęcia jak śpi]. dzisiaj zszokowało mnie jedynie to, że pani przewodnicząca chciała dojechać do ulicy strzegomskiej tramwajem nr 20. okrutne.

a śniło mi się dziś, [...]

auć

moje życie składa się ze spania oraz z rozpaczania i użalania się nad swym losem i tym, że w tygodniu który jutro się zaczyna będę mieć bodajże cztery sprawdziany i pięć kartkówek czy jak to tam było. czarna rozpacz. przynajmniej sny mam różnorodniejsze.

sen piątek-sobota: paradowałam nocą po osiedlu z zalaną Carneramiel i odprowadzałam ją [...]

maraton serialowy

dziś w autobusie pan Michau [Wołodyjowski ?] obliczył, że jeżeli chciałoby się obejrzeć 6 tysięcy odcinków Mody Na Sukces bez przerwy, zajęło by to nam około… 220 dni.

ktoś się zapisuje na maraton ?

recenzyja

‚Upiór w Operze’ – recenzyja.

[Po pierwsze zbulwersował mnie fakt, że nie dali reklam przed filmem. Co oni sobie wyobrażają ?! Przecież ja chodzę do kina oglądać reklamy !]

film opowiada o panience, co ją próbuje uwieść koleś w masce na twarzy, ale ona woli jakiegoś lalusiowatego frajera hrabiego. przynajmniej tak to wygląda. w międzyczasie [...]

jesterdej

14.1.2005 12:35, Helios

Ta. Poszłam do kina. Tak się złożyło, że siedzę od 35ciu minut z Carneramiel przystoliku [pisownia oryginalna ;)] pod salą i czytamy co tam akurat mamy do czytania, bo film zaczyna się o 13tej…

Wcześniej, po kupieniu biletów, gdy jechałyśmy na 2gie piętro windą trafił się nam ZONK – winda stanęła między [...]

podobno za mało piszę

tu i tam. gdzieś i kiedyś. pojechałam wczoraj do bielan park handlowy [teraz już nie wiem czym się różnią bielany park - auchan - od bielany park handlowy - tesco] w celu wymienienia nakrętek kokakoli na jakiegoś parszywego pseudoelfa. z elfem to ma tyle wspólnego, co ja z zakonnicą, poza tym 16 zakrętek [czyli najmarniej [...]

neh

załamują mnie chwilami dziewczyny z klasy. ale nic to, będę twarda i nie powiem im, co o nich myślę, używając przy tym wielu niecenzuralnych słów. no, przynajmniej mam taką nadzieję. no, przynajmniej staram się.

no dobra, ledwo mi się to udaje. ciężkie jest życie inteligentnych ludzi ;).